Wednesday, September 17, 2008

Statistik Nuffnang aku.



Ini statistik pelawat Nuffnang aku. Aku masih newbie dalam Nuffnang ni. Dah ramai blogger aku nampak, dah dapat pulangan dari Nuffnang ni. Aku baru dapat RM 0.25. Em.. im not a money oriented person.

Berdasarkan statistik sebegini, kita boleh melihat berapa ramai pelawat kita. Cuba lihat pada Views itu, itu bermakna berapa klik yang telah dibuat oleh pelawat kita. Manakala Uniques adalah jumlah pelawat yang datang ke blog kita. Herm.. rupanya blog aku ni ada pelawat juga. heheheheh... Silalah melihat url2 entry yang dimaksudkan.

10 September 2008 : Cabaran ke 555 ?
11 September 200 8: Intro Gathering Berbuka Puasa YM Sabah Chatter (Kuala Lumpur)
12 September 2008 : Aku, Cig, Ijam & Zue
13 September 2008 : Tiada entry dibuat, tetapi mempunyai pelawat
14 Semtember 2008 : Gathering Berbuka Puasa YM Sabah Chatter (KL) - entry ini mencapai pelawat yang paling banyak.
15 September 2008 : Tiada entry dibuat, tapi mempunyai pelawat.

Aku pun tak sangka.....

4 comments:

yoshz said...

Macam mana nak suruh org klik?
300 lebih. Banyak tu.

13may said...

hehhe heheh...dah lama aku tak check statistik nuffnang aku...hehhe

~ As ~ said...

aku pun lama sdh x cek..malas la..

Anonymous said...

Oh, Nuffnang tu utk dpt duit ek?
Tak tau langsung... XD