Sunday, September 21, 2008

Penyelamat di dunia ada di Kuala Lumpur???

Betul!!! aku tak maksudkan nak kenakan korang. Aku pun tak sangka akan jumpa penyelamat-penyelamat dunia ni di Kuala Lumpur. Bertahun-tahun aku hidup dalam immaginasi graphik-graphik bergerak. Tanpa aku sedar, rupanya mereka berada di Kuala Lumpur. Please la! Sila percaya kat aku.

Cak! Hahaha.. saja ja nak buat lawak di hari Ahad yang indah ini. Masa ni aku tengah nak menunggu matahari nak kluar. Amacam puasa? Dah masuk hari ke 21 kan? Alhamdulillah. oh ya~ Gambar-gambar ni aku snap pada hari semalam, masa aku on the way nak balik selepas halfday bekerja. Comel kan?? Tempat ini terletak di Jalan Alor, Bukit Bintang.

Aku selalu lalu tempat ni, aku baru ter-perasan benda-benda ni minggu lepas. Hari ni baru aku berpeluang nak kep-ca. Amat unik occay! Biasanya orang-orang yang macam ni, mungkin sorang yang kreatif. Kan? Korang bagaimana? Apa hobi korang?

Sila jawap di ruangan komen di bawah:

1) Facet
2) Kak Ramlah
3)Rahimin @ Mati Pikiran
4)Jue
5)Reen
6)As Merah
7)Poisonous Honey
8) Zue
9)Baco
10) Kematz





14 comments:

akak ramlah said...

akaka ari ini posa adik...kalau nak kata kreatif itu akak tak tahu nak jawap ahaha...berbalik pada yg adik snap itu...tunggu adik2 lain jawap..hobi akak yg pertama shopping,pakai baju baru..tapi hubby akak sll marah kalau baru beli itu cuci dulu baru pakai ,kalau tak cuci rasanya cam ada berkat baju baru itulah hobi akak dan memasak,bercuti ngan keluarga tidur kat luar itu hobi2 akak.....adeiii panjang lebar hobi akak wakakaka....mana adik2 semua ini...mari komen

poisonous honey said...

adakah benda2 comel yg bergantungan itu dipamerkan untk di jual? atau sekadar hiasan semata2? miahaha.. NEway they are so colourful huhu.. baa hobi2 aku adalah seperti yg berikut. hahaha.

1. aku paling suka tidur. terutama masa hujan2 lewat malam. atau awal2 pagi. bestnya.

2. aku suka makan. (note: kepsi). tp nda suka makan sorg2. x best.

3. aku suka bercakap. cakap kosong ka cakap berisi ka debat perdana ka bergaduh ka berlawak ka.. apa2 saja yg berkaitan dgn CAKAP ahaks. tp hny around people yg aku rapat la. hahaha. kalau inda rapat@ x kenal memg aku jadi batu. diam2. haha.

4. aku suka chatting. tp sekurang2nya skg nie nda la smpai nda tidur mcm dulu2 d zaman purbakala. skg ni chat d ym saja. huahuahua.

5. aku suka membaca. bukan apa, tapi hidup aku ni memaksa aku untk sentiasa membaca.

6. oh ya aku lupa. aku suka muzik. paling. for me, w/out music life is an error. hahaha.

7. na makin panjang list nie. aku suka nyanyi walaupn suara aku nda siok. suka nya aku p karaoke hahahah.

8. aku suka berjalan2. mengembara. i like quiet and cold places. mcm d kg. atau kaki gunung. best kalau tidur. mandi air sejuk. wahh best.. hahaha.

9. aku suka shopping. minggu dpan p sunway, anyone?

10. aku suka melepak. hahah memang dari dulu. wakakakak.

ok laa cukup panjang sudah nie hahahaha.. lek ba kamu.. cam nda lek ja nie.. wakaka..

yoshz said...

aku suka makan yong tau fu..
nyum nyum..

Anonymous said...

lawa tu pic owhhhh hehehehe....mau2 ja sa bli cam baru ni

Miko Yamaguchi said...

hobi saya adalah bermandi laut.

Facet said...

hobi saya menangguk di air keruh.apa aku ckp ni?

zue ngok ngek said...

ish mcm2 jak si mas ni...na na na bobi aku ni lain dr yg lain..

1)meningu kuku ku
2)mengulu urg
3)ketawa(sakit aku kalau nda ketawa ehh)
4)mencari sumbui(lang si blank)haizzz
5)tidur(ni yg paling best)
6)chatting sambil dgr lagu(mcm biasa minah emo baini)hahahahaha
7)begaduh ma abg aku injak2 kaki dia(siuk ehh)
8)berangan
9)merapu meraban
10)diting lah(haizzzzz)

tp gambar di atas tu mmg cantik...unik....lain dr yang lain....beza mmg berbeza(slogan seng heng)hahahahaha

peace out bebeh........................

hajime said...

la...
aku ingat penyelamat dunia dalam komik juara wira...

rahimin idris said...

hahaha melampau betul kreatif nya cenggini.

hobi aku? dulu aku suka lukis karikatur. semua aku lukis. tapi haram tak gaya langsung aku lukis. kadang2 aku suka jentik telinga kucing. buka sebab zalim. sebab kucing aku suka merayau. ada sekali tu dia bawa balik arnab jiran sebelah. dia ingat arnab tu mainan ke? marah la aku!

kakton said...

'org tu masih terperangkap dalam dunia kanak2/fantasi walau da besor pjg'...sj nak lain dr yg lain..well kalau statik je hidup ni boring jugak so lain dr yg lain kadang2 perlu...bole senyum kambing...

Mrs.NoeL KhairuLniZa said...
This comment has been removed by the author.
Mrs.NoeL KhairuLniZa said...

nda menarik pun..mesti jiran dia bengang ngan dia sbb buatkan pemandangan tu nmpak menyemak... huhuhu

HOBI AKU SHOPPING!!!

Rara said...

Hobi aku... macam2... macam2 ada...
1. karaoke
2. menjahit
3. melukis
4. menonton drama / filem jepun (jepun sahaja okay!)
5. belajar bahasa

Tapi semua tu dah x dpt dilakukan sejak menjadi translator... huhuhuuu HELP! T_T

13may said...

hehhe hehhe hehhe

Selamat Hari Raya!

:D