Wednesday, March 18, 2009

Pagi tadi.


aku: pelangi tu ba, nda ko wondering ka
aku: kenapa dia cantik
Bokbon: bising ka
aku: betul ka tu ada pari pari sana
Bokbon: mana..nda nmpk'
aku: kalau la bleh p sana
aku:
Bokbon: betul.tp bkn pari2.bidadari 7 org..tgh turun mandi.kata abang saya
aku: pari2 tu bukan bidadari ke
Bokbon: dia bilang lagi, kalau pg sana pigi mana ja kita mau pigi buli..wish saja
Bokbon: bidadari=angel pari2 =fairy
aku: abang kamu sudah ke sana ke
Bokbon: belum.masa tu umur saya 7 8 tahun
aku: abang kamu?
Bokbon: dia bilang lg, jgn tunjuk nanti putus tangan
Bokbon:
Bokbon: sweetnya memori haish
aku: kata emak saya, jangan tunjuk, jari jadi bengkoks
Bokbon: mcm2
aku: abang kamu umur berapa?
Bokbon: abg saya 77
Bokbon: satu lg 79
Bokbon: berminats?

(aku berminat nak tahu pasal pelangi, dia offer abang-abang dia pula)

Gambar ini saya ambil pagi tadi. Masa ini saya belum gosok gigi dan tak mandi lagi. Gambar diambil pada pukul 6.40 pagi. Hairan juga saya,mengikut pengetahuan saya yang tak seberapa ini, pelangi muncul pada ketika hujan panas. Tetapi hujan sebenarnya turun sejak dari pukul 4 pagi lagi. Matahari pun belum muncul. Sejuk woo..

Ada sesiapa pernah ke pelangi? Mesti jari kamu sudah bengkok kan?

2 comments:

Heartless Devilish said...

aah.. aku penah dengo orang kata..jgn tunjuk pelangi ngan jari.. nnt jari bengokok..hahahaha

Facet said...

peliknya nama kawan kamu.
macam album baru band yang ke udara disini selalu.
hihi.