Friday, February 20, 2009

Birthday BOYS 17 of Feb.

Sebuah kenduri kesyukuran dan sambutan harijadi sederhana telah diadakan di rumah aku pada 17 Februari yang lepas. Maklumlah, Along pun sudah berjaya jadi tentera. 20 Februari ini akan berangkat ke Port Dickson untuk menjalani latihan ketenteraan selama lebih kurang 6 bulan. Sambutan harijadi adik aku ini juga dikongsi secara mengejut dengan kawan baiknya, Mohd Nasirun yang sudah menjejaki umur 24 tahun. Malam tu memang best gila, ditambah lagi dengan karaoke RTM yang telah dijemput khas dan para tetamu yang sporting belaka. ENjoy!

Namanya Bakhtiar. Comel.


Macam Reza AF kan.


Masa ni dah pukul 11.00 malam.


Ronggeng habis.





















2 comments:

13may said...

bestnya tengok gambor :)

miszblank said...

aku suka pica yg da myanyi tu :)) kena btul d ati aku..hahahah..lawakk