Saturday, May 10, 2008

MODE: Port Dickson Part 1.

Hari ahad. Mari berblogging. Sbelum ni… 3 hari 2 malam aku terpaksa ‘berkampung’ kat hotel aku. Emmm.. ada 3 function yang kena aku handle kan. Hari pertama setiap function tu aku kena hadiri. Maklumla, org dah bagi aku function, kenala aku tunjuk muka hari pertama kan. Tp ikhlas gitu. Banyak gambar aku dah ambil, tp tak berkesempatan nak ejas-ejas angle tah apa tuh.


tepi hotel aku...


Ingatkan, aku akan stay kat sana selama 2 hari semalam je. Tak sangka pula, terpaksa pospon untuk balik ke KL. Lagipun, mmg banyak keja nak setelkan. Nak harapkan orang hotel sendiri, hermm.. susah nak ckp. Hotel aku ni biasa-biasa ja, tp pendapat aku banyak yg perlu ditambahbaikkan. Dari segi service, makanan, bilik, pemandangan dan macam-macam lagi.




menu dinner untuk hari Khamis


Sekarang ni, aku sedang giat nak siapkan report observation aku. Dulu, aku tak pasti hotel ni boleh maju sebab memandang keadaan yang sedia ada, macam …hahahah…mengutuk tempat aku cari makan pula. Sekarang ni, bila aku tgk sendiri keadaan, handle sendiri function.. aku yakin, hotel ni boleh capai target yang mereka nak tu. Betul kan, kita perlu mengukur baju di badan sendiri.


Sunset ok!


Jabatan Kesihatan Negeri Melaka – induksi selama 14 hari 13 malam, bermula dari 8 hingga 18 Mei 2008. Aku terpaksa beri penumpuan khas dengan grup ni, sebab grup ni mengambil masa yang agak lama. Kena mengambil berat keadaan semasa kan. Biarpun kertas kerja dah keluar, macam-macam perubahan yang boleh berlaku. Masa tu la pening pala nak ejas budget.. hehehe…


Cafe hotel



Attap Poolside

Perbadanan Putrajaya – seminar untuk jawatan tertinggi selama 3 hari 2 malam. Alalalala… organizer yg aku kata hensem tu mmg best, isteri dia pun bagus sgt. Agaknya mereka berdua ni baru kawin… heheh… sempat la juga aku tengok dorg ni jalan2 kat pantai sambil snap gambar pakai penembak Nikon..hahahah… aku tengok peserta-peserta dari Perbadanan Putrajaya ni agak berumur belaka.. hehehhe… kata organizer, pegawai-pegawai tertinggi kerajaan. Emm.. entahla, yang penting function yang aku handle tu tak ada banyak masalah.


Dahi aku, Sunset dan Selat Melaka



Dinner meal aku..




Maghrib..




To be continued ....


1 comment:

Anonymous said...

eh bestnya.....ko adik put3 jeles akak....apa2pun terpegun melihat keindahan sunset..