Thursday, May 15, 2008

MODE: Bosan.


Wow! Gambar syiok sendiri… hah! Aku pasti di luar sana, atau kamu-kamu-kamu…pun pernah ambil gambar macam ni kan. Em, macam2 aksi tiru meniru dari pelbagai angle la kononnya. Apa pun, aku tak kutuk korang-korang-korang. Aku sayang korang suma, aku paham. Apa pun angle yang korang-korang-korang gunakan, katakan saja ITU ADALAH SENI… Ahahhahaha…

Anda rasa diri anda menarik? Mengapa tidak? Jangan dinantikan pujian dari si dia yang tidak pernah mengakui betapa menariknya diri anda. Tapi jangan pula timbul rasa riak ok, nanti cermin tu pun boleh pecah disebabkan AURA perasaan anda yang perasan itu.

Apa aku nak entry sebenarnya ni? Aku ada banyak idea, tp bila idea tak dapat diluahkan melalui penulisan, maka inilah jadinya. Entry merapu meraban merepek berkuak lentang …. Korang ada idea ke? Meh sini, bagi kat aku. Biar aku jadikan satu entry dalam blog aku ni, jangan risau. Kalau korang taknak aku publish-kan nama korang, aku takkan buat. Kalau nak publish, aku lagi sukak.

Aku bosan ni. Tolonglah aku.

No comments: