Saturday, November 29, 2008

2.58 petang ari ni?



1) heppi belated besday untuk adik aku, Mohd Zainorrin yang berada di Kem Sri Lanang, Sibu, Sarawak. Dah masuk ke 23 tahun dah. (29 November setiap tahun)

2)heppy belated besday untuk adik aku, Dang Yunos yng masih di bangku kuliah, Universiti Putra Malaysia, Serdang, Selangor Darul Ehsan. Sweet 22nd (30 November setiap tahun)

3) Masa ni aku tengah online dari Tuaran Restaurant, Batu 2 Sandakan, Sabah. Punya wifi yang hebat. Hanya cas eletrik dikenakan RM 1.00 sejam wooohhhh...Minum2 sajala. Tadi dah makan.

4)Tengah dengar lagu raya Awie feat Ziana Zain - Di Halaman Asmara, best sunggoh!

5)Restoran ni punya mi goreng udang yang sangat best, keadaan sini pun not bad. Well, kedai makan biasa saja. Mungkin aku terpengaruh oleh mode wifi-nya yang sunggoh best, kan?

6)Aku baru saja menyiapkan satu job wedding photography. Happy bila terima payment, macam tak sangkalah kan benda ni menjadi. Latest wedding will could be at Rancangan Suan Lamba, Sandakan on this 9th December 2008. Wish lucky for me. Syukur pada Allah.

7)Masih giat cari kerja tetap.

8) A big congratulation goes to my old fren, sudah punya kedai jamming sendiri. Kedai jamming MajorGeek Jamming dekat area Bandar Maju ni dia yang punya.

9)Aku masih perlahan-lahan menerima benda-benda baru dalam idup aku.

10) Tuhan, tolong aku.

2 comments:

Miko Yamaguchi said...

belated apa pulak. bday ku bisuk la. adedei. matek la suma wish awal2. huhuhu.

sandi la juak gambal salung tu. lawak pulak ku rasa.

anyway, congrates for ur new job. hope u'll always success!

Anonymous said...

Ya lawaks betul gambar salung tu. Cubalah ambil gambar yang mempamerkan kehenseman dia. Nda pa-nda pa. Nanti aku balik, aku ambikkan gambar potretnya (hehehe mengikut kemahiranku lah kan?) Papehal pun today i'm happy coz Dayana menang lagi walau pun dapat 2nd place jak. At least tambang bapa dan adiknya berbayar balik. hehehe