Tuesday, June 30, 2009

Tertutup.


Pagi ini aku menerima satu kejutan. Taklah terkejut sangat. Bila aku nak buat satu entry ni, tetiba keluar alert bahawasanya blog aku kena flagged oleh seseorang. Flagged ini bertujuan atau merupakan salah satu cara kita nak block sesebuah blog itu dari terus berada 'berkeliaran' dengan entry-entry yang tidak relevan. Alert tu ada memberita bahawa blog aku kena flagged sebab mengandungi objectional content. Hahahahahah... Relevan atau tidak, macam aku rasa blog aku ni ada seseorang yang tak suka. Aku tau ada sesetengah entry aku yang bercerita tentang perihal yang agak sensitif. Kalau tak puas hati, sila buat blog sendiri ok. Hahahahhaha...

Hanya segelintiran picisan ideologi yang semput.


p/s satu pintu tertutup untuk ku, aku yakin ada pintu lain yang sedang menunggu ku.

3 comments:

~ As ~ said...

manusia tu tiada kerja lain...cuba suruh dia p klik nuffnang ads aku d blog aku....blh tambah duit...

gopenghagen said...

nak saman?

dOn said...

uiks... sepa lawh memflagged toe...