Sunday, June 7, 2009

Beberapa perihal dan masih belum sihat sepenuhnya.


Ada yang rindu dengan entri-entri aku tak? Ya, aku masih belum pulih sepenuhnya. Selepas entri terakhir sebelum ni, aku sakit semula. Tapi tak lah sampai masuk ke hospital balik...eeee....tak mahu aku. Tapi aku ikut nasihat doktor, makan panadol ontime dan sentiasa kerap minum air. Cuma sekarang ni, aku selalu sakit perut dan kerap pening-pening. Tu aku lama berehat di rumah.

Ya, macam kamu tahu. Sekarang ini musim cuti sekolah. Sana-sini pak pung pak pung bunyi kompang dipalu. Budak-budak kat atas ni pun buat kompang versi sendiri. Haih. Bising betul. Gambar-gambar kat atas aku snap kat kebun sayur mak aku. Saja-saja buat eksperimentasi dengan cahaya matahari yang memekat.

o ya, mungkin aku tidak akan membelog dalam jangka masa yang terdekat. Ada perkara besar telah berlaku. Aku mahu bercerita kepada kamu, tetapi aku malu. Nantilah, kalau sudah menjadi perkara tersebut, aku cerita kepada kamu.

Tolong bercerita kepada aku pasal Telupid, penting ni!

7 comments:

Pert Alpah said...

ah ko ni bah mengasi bedebar2 pulak.. capat la kc tau hehe ko mau kawin kali kan ada urg pinang sudah..tulah ko maluk2 heeh apa2 pun semoga cepat sembuh sepenuhnya

xplorer said...

suka gambar yang pertama.mcm iklan susu DUMEX plak - membesar sebagai juara, he he

Anonymous said...

salam..slamat bknalan..biasa id mas kalau ym apa?

Toaster said...

nice snap pic 1st..hee..aku ingin terbang ke awan..

Fadhlah said...

nak kena beli 50mm 1.8f nie..hehehe

Fadhlah said...

klu beli 50mm cantik lagi gambar yang dlm ntree nie...teknik bokeh tu lagi cantik la..sampai kuar kotak2 6 segi..hehehe

Fadhlah said...

mmg cantik2 gambar nie ha..akak,nanti pasang la cbox..dalam my tutorial tu ada cara nak pasang cbox