Saturday, December 26, 2009

Jake Sully kata hari ni harijadi dia. Oh!

Aku tengok jam kat henfon, it's 12.01 am by 26th of December, masa Jake Sully buat his last videolog. Dia kata that would his last videolog, kebetulan dat was his birthday. Kan Jake Sully buat pengorbanan untuk 'matikan' dirinya sendiri untuk kehidupannya di dalam dunia Avatar. oh kebetulan masa tu sudah bertarikh 26 Disember. Ya, another number ticked. Tiada sms wish diterima sehinggalah 1.17 pagi ni. Tak apa, tadi aku terima nyanyian Happy Birthday oleh kawan-kawan aku, lama dan baru dikenali masa dalam panggung lagi. Ya, midnite semalam aku pergi menonton movie Avatar. Jadi, untuk buat-buat happy, aku anggap je ke-best-an movie Avatar tu sebagai hadiah harijadi aku. Aku shopping rm212.00 utk beli barangan dari The Bodyshop. Hadiah untuk diri sendiri la tu. Dan ada beberapa benda lain bersifat material telah aku buat. It's my birthday, jadi i can do anything with my money, rite?

Aku nak share benda yang aku beli untuk diri sendiri untuk Disember 2009. Nanti aku blog kan. Salah satu azam untuk tahun 2010 ni adalah tahun 2010 adalah tahun kecantikan diri sendiri. Whatever itself, my friend Sarah said, women will get full bloom when they reach 30's. Aku pun baru baca bab2 umur 30 ni dari blog Miss Weed dan Mama-to-be Puan Noe. Full bloom ka, glows ka, tunggu sajalah. Tapi aku baru 29tahun, jadi untuk mencapai 30, kenalah sedia dari sekarang.

Alhamdulillah, setahun lagi usia meningkat. Tahun 2010, tahun mencari rezeki sebanyak mungkin. Ala, setiap tahun pun mesti target cam ni. At least, ada sesuatu yang besar hasilnya utk 2010. Ah, steretype nya pikiran aku ni. Tapi aku tak kisah, kalau kamu kisah. Muah.

Okla, off dulu. Selamat hari jadi yang ke 29 tahun untuk diri sendiri. Semoga diriku sendiri mendapat kehidupan yang lagi baik dan aku berdoa semoga kedua ibubapa ku diberkati dan dilimpahkan rahmat kesihatan dan rezeki yang banyak, aku berharap kesemua adik beradik aku diberikan rezeki kehidupan yang lazat nikmat dari Nya, seluruh keluargaku, kawan-kawan yang disayangi dan sesiapa pun kamu di luar sana.

Salam sayang, Mas.

1 comment:

Unknown said...

heppy belated bday 2 u.......tp betol tau mas ko tinguk vanida Imran sekarang makin cantik beseri2..dulu x berapa hehe