Friday, August 1, 2008

Brunei in mode (day - 5)

Hari kelima.

Hari ketiga dan hari terakhir exhibition ini. Hari ini barulah kelihatan lebih ramai pengunjung yang datang. Almaklumla, hari last untuk mendapatkan harga yang murah untuk pergi melancong. Hari ni jugala, team dari Malaysia merasa amat bosan. Akakakak...tak kurangnya aku pergi melawat booth2 yang lain, sambil2 mencari kontek2 bisnis yang baru. Kat bawah ni, snapi2 yang aku ambil pada hari terakhir exhibition. Meriah!

Booth Malaysia.


Booth Malaysia yang amat chantek sekalis.


Aku suka shoot ni.


oh! posing tak hengat. Sebenarnya ada bunga tulip terselit di rambut ku...ajjajajaja


Yahya (Sabah Tourism), yang snap kan gambar comel ini...kakakakaka


Comel tak? Diedit dengan Adobe Lightroom, memang la menampakkan kecomelan yang sedia ada. kakaka.. di sebelah aku ni, MAS airline punya staff kat Brunei. Dia sunggoh funny sekalis.


ini Yahya, dari Sabah Tourism. Kesian dia, sebab terpaksa tinggalkan baby dia yang baru berusia 2 bulan. Dia kata dia siap bawa baju baby girl dia g Brunei.. kakakaka..


uhuhu... Encik Ahim, beliau sunggoh sporting morting sekalis... Mula2 aku saja nak test camera dia, masa dia tengah wat henna. Sekali pusing, nampak lak logo baju dia tu...huhuu... memang best!


Aku nak juga kena snap pakai camera mahal, Canon 5D occay!, malu nak minta, aku snap cam ni jer la, tapi ada yg kata gambar ni cool.. auwww! oh! Encik Ahim, Candidsyndrome (Brunei) yang snap occay!


Ahim and his another Candidsyndrome Brunei Clique.. Adi tak ada...ejejje.... hepi dapat jumpa u olss yang sporting occay!


Inilah Kak Mumtaz, profesional Henna artist yang dihantar oleh delegasi Malaysian Tourism ke serata dunia. Siapa nak belajar cara2 lukis henna, boleh call dia occay!


Karikatur Bro, aku lupa nak tanya nama dia lak..


Girl ni org Sabah yang kerja di Brunei dan kawannya yang sunggoh pose comels sekalis. Mereka adalah staff travel agent dari Brunei.



4 comments:

Anonymous said...

Hi Mas, tks for da pics! Tapi saya bukan Ahim la hehe! Ahim is the guy in the sunglasses! Big boss tu dia!

Perempuan Pemimpi said...

erk salah orang...hihihih

Anonymous said...

Yup salah org heheh... nama saya Reeda aka Anakbrunei :)

Anonymous said...

hey masze,luv to see those pics u took for ur last trip in bwn,nyway...hop wll see u again next tyme babe...
cheers