Saturday, January 23, 2010

Paris Hilton nak datang?



* tajuk entry punya best. hahaha

Gambar ni aku snap pada 25 Oktober, 2009. Hehe.. detail pula. Ni la kira gambar terbaru bandar Sandakan. Korang (yg orang Sandakan) mesti tertanya-tanya ar ni area kat mana. Well, tgk la keyword iaitu Hotel Nak dan Menara MPS. Dikatakan bangunan yg tengah construction itu adalah hak milik Hilton yang kaya raya tu. Esok kang dah siap, maybe Paris Hilton akan datang merasmikan cawangan hotel dia kat Sandakan ni pula. Setinggi berapa tingkat tah, tapi tingkat atas akan dibuat hotel, tingkat tengah buat shopping complex dan bawah akan buat ruang tempat letak kereta. Pasal Hilton tu baru dengar2 gosip ah. Tapi serius, kawasan Sandakan Harbour ni memang cantik. Tempat aku ambik gambar ni ialah Pasar Besar Sandakan. Kebanyakan lot kedai (beratap oren tu) sudah dipenuhi. Ada yang masih dalam pengubahsuaian, tapi macam biasalah bila dah pukul 6 petang, bandar akan sedikit sunyi. Tinggal lagi kedai2 restoren yang beroperasi sehingga larut pagi.

Aku gembira bila back for good.

p/s kepada sorg teman,
Bersabarlah. Tuhan sentiasa mendengar doa orang BACK FOR GOOD ni. no matter what.

p/s aku sedang belajar menutup deria utk perkara kurang elok, yang buat aku sedih. Jangan ganggu aku lagi. Harap maklum.

1 comment:

Unknown said...

Sandakan...............!!! tunggu kepulangan ku tahun ini....tuk selamanya ~mungkin~ yahoo