Monday, December 29, 2008

Yamtuan Negeri Sembilan dan aku.

Aku sebenarnya sudah lama mahu membuat entry dengan gambar-gambar di bawah ini. Bagaikan satu kebetulan, kemangkatan Tunku Jaafar membuatkan aku teringatkan entry yang belum dipublish-kan lagi. Dan sedikit rasa terkejut dengan berita kemangkatan Tunku, kerana lebih kurang 4 bulan yang lalu, Tunku masih kelihatan sihat walafiat.

Oh ya, kebetulan aku menghadiri event sambutan Hari Keputeraan Tunku Jaafar yang ke 86 tahun di Kuala Pilah. Macam tak percaya kan, aku boleh berjumpa dan bergambar sendiri dengan Tunku Jaafar...ya la, aku kan rakyat biasa. Kebetulan kakak aku jadi penerbit event pada hari itu.

Al Fatihah..





*Memori - ketika Tunku Jaafar berkenan melawat booth-booth yang mengambil bahagian di dalam acara ini.


No comments: