Tuesday, June 17, 2008

From Lahad Datu With Smilessss..

Nama saya Mas.



tempat menanti kedatangan si Mas


seisi siber bersama Mas





______________________________________

Gambar ini bukan aku yang snap

Pemberian istimewa dari seseorang yang jauh di sana

Tanpa kata, hanya keindahan..

Anda pernah berfikir tentang kehidupan?

Kalaulah aku mempunyai kelebihan untuk terbang

Sudah pasti, setiap hujung minggu

Aku akan ke Bandar-bandar indah

Yang terkenal di seluruh dunia.

Aku merasa amat gembira

Dengan pemberian gambar-gambar ini

Tanpa makna mahupun teka teki

Aku meneruskan ‘gambar’ ini ke dalam blog aku

Biarla, apa pun rasa.

Ada sesuatu tentang cerita kehidupan

Yang mempunyai entah seberapa jumlah misteriukalnya

Apa pun hidup

Esok kena kerja kan.. tidur..

Kepada dia,

Terima Kasih ya.

1 comment:

Anonymous said...

amboi mas wings..kapal mas ini kecil...tapi ok..tak banyak goyang wakaka.mula2 naik tu takut sbb kapal kecil wkwkw....